Poprzez stworzenie własnej strony internetowej, firma może szybko stać się widoczna dla ludzi, poszukujących konkretnych towarów lub usług. Z przeprowadzonych badań wynika że potencjalni klienci przeszukują Internet i robią rozpoznanie online, zanim dokonają zakupu towaru bądź usługi w tradycyjny sposób.
Poniżej trzy główne zalety z posiadania własnej strony internetowej:
Funkcja wizerunkowa:
– podnosisz wiarygodność swojej firmy.
– wyróżniasz się w internetowym tłumie,
– kreujesz nowy wizerunek w oczach klientów oraz konkurencji,
– jesteś postrzegany jako nowoczesny przedsiębiorca – budzisz większe zaufanie,
Funkcja informacyjna:
– dzielisz się informacjami na temat działalności swojej firmy,
– firma staje się bardziej rozpoznawalna, przyciąga uwagę,
– dajesz się poznać i znaleźć szerszemu gronu klientów,
– przedstawisz pełną ofertę swoich usług i towarów.
– Twoja firma jest widoczna w Internecie,
Funkcja promocyjna:
– zwiększa zasięg Twojej oferty na cały kraj.
– strona w internecie to najtańsza forma reklamy, inwestycja, która się zwraca,
– poszerza zasięg wpływów i pole działania firmy, łatwiej dotrzesz do nowych klientów,